Nekünk a bíró rendelte a pizzát

2016. október 09.

 Elképesztő, botrányos, és szomorú mindaz, ami a Népszabadsággal történt szombaton. A történet legundorítóbb eleme sokak szerint az, hogy a tulajdonosok még a pizzarendelést is felvették a munkatársaktól a vasárnapi bulira, amiről pontosan tudták, hogy nem lesz, mert már lap sem lesz.

De tudok durvábbat: amikor ugyanez a cinikus, hiú reményt keltő, és ezért szadista magatartás nem a vezérigazgatóé, hanem a büntetőbíróé.

A Sukoró-per tárgyalásának vége felé, mikor már lefolyt az egész bizonyítás, jeleztem a bírónak, hogy a feleségem munkája miatt átmenetileg külföldön leszünk, így ha nem ragaszkodik hozzám, a következő pár tárgyalásra nem jönnék. Ezt követően a következő párbeszéd zajlott le a tárgyalóteremben, a tárgyalás szünetében:

Bíró: Persze, adja be írásban, engedélyezni fogom. És merre vannak?

Én: Spanyolországban.

Bíró: Az biztosan szép, meg jó idő is van. Meddig maradnak ott?

Én: Valószínűleg pár hónapig, amíg a feleségem munkája tart.

Bíró: És maga mit csinál kint?

Én: Készülök a tárgyalásokra, meg a gyerekekkel vagyok.

Bíró: Nem dolgozik?

Én: Hát, úgy nem nagyon lehet munkát vállalni, hogy állandóan tárgyalás van itthon. Meg ugye az sem mindegy, mi lesz az ítélet...

Bíró:Magának milyen végzettsége van?

Én: Közgazdász vagyok.

Bíró: Én a maguk helyében nem sietnék haza. Biztos talál majd  munkát, jó szakemberekre ott is szükség van."

Eddig a párbeszéd. Majd eltelt pár hét, és a drága bírónő 4 évre börtönbe küldött.

Talán egyszer majd kiderül, hogy szándékosan viselkedett ennyire gátlástalan volt, vagy ő sem erre az ítéletre számított - csak akkor még nem kapta meg, amit felolvasott...

A bejegyzés trackback címe:

https://tatraimiklos.blog.hu/api/trackback/id/tr411773583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása